مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 17:252021-06-28حوادث

اعتراف باند «شلوار گشادها» به 540 فقره گوشی قاپی


کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در ادامه عملیات گسترده مبارزه با زورگیری و گوشی قاپی در مشهد، شش عضو باند معروف به شلوار گشادها را در حالی دستگیر کردند که از 540 فقره سرقت رمزگشایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، رییس پلیس خراسان رضوی روز گذشته با بیان این خبر به خراسان گفت: به دنبال افزایش جرایم گوشی قاپی در مشهد، گروه ویژه ای از کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی خراسان رضوی ماموریت یافتند به صورت تخصصی به ریشه یابی این جرایم بپردازند.

سردار محمدکاظم تقوی افزود: سال گذشته در همین راستا چندین شبکه بزرگ سرقت که در قالب باندهای مختلف فعالیت داشتند، با تلاش کارآگاهان و حمایت های بی دریغ دستگاه قضایی در مشهد متلاشی شدند اما برخی از بازماندگان و متهمان فراری این باندها همچنان به جرایم خشن خود ادامه می دادند تا این که در سال جاری و با افزایش دوباره جرایم گوشی قاپی ماموریت ویژه ای به کارآگاهان ورزیده دایره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی سپرده شد.

مقام ارشد انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و دغدغه های مردم درباره سرقت های مذکور، جلسات کارشناسی همزمان با بازبینی دوربین های مداربسته ترافیک شهری به فرماندهی مستقیم سرهنگ جواد شفیع زاده (رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی) تشکیل شد و همه ابعاد پرونده های گوشی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف باند «شلوار گشادها» به 540 فقره گوشی قاپی

اعتراف باند «شلوار گشادها» به 540 فقره گوشی قاپی