مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 17:352021-06-28سياسي

کار رسیدگی به شکایات انتخاباتی در بهارستان به پایان رسید


فرماندار بهارستان از به پایان رسیدن کار رسیدگی به شکایات انتخاباتی در این شهرستان خبر داد.

- ، هادی تمهیدی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت بررسی نهایی صندوق آرا در بهارستان اظهار داشت: جلسات مشترک هیأت اجرایی و نظارت شهرستان با دستور کار بررسی شکایات انتخاباتی در زمان مقرر تشکیل شد.

تمهیدی گفت: در این جلسات، شکایاتی که مطابق قانون حاوی مدارک و مستندات بود مورد بررسی قرار گرفت و با اجماع نظر اعضا هیأت اجرایی و نظارت تعداد 9 صندوق در شهرهای شهرستان مورد بازشماری قرار گرفت.

وی افزود: در جریان بازشماری صندوق ها که با حضور دادستان و نماینده ایشان انجام شد تغییرات مؤثری که منجر به تغییر سرنوشت انتخابات شود مشاهده نگردید، بنابراین در پایان مهلت قانونی مراتب صورتجلسه و به هیأت نظارت اعلام و کار رسیدگی به شکایات انتخاباتی در شهرستان بهارستان به پایان رسید.

فرماندار بهارستان ضمن تشکر ویژه از تمامی نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی که در برقراری نظم، امنیت و آرامش در سطح منطقه تلاش های فراوانی داشتند عنوان داشت: از مشارکت و حضور حماسی مردم فهیم مؤمن و انقلابی شهرستان نیز در انتخابات 28 خرداد 1400 و همه نامزدهای محترم و اعضا ستادها، طرفداران آنها و همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از عوامل اجرایی، نظارتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار رسیدگی به شکایات انتخاباتی در بهارستان به پایان رسید

کار رسیدگی به شکایات انتخاباتی در بهارستان به پایان رسید