مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 17:402021-06-28پزشكي

واکنش رییس نظام پزشکی مشهد به اعتراض رزیدنت های پوست


رفع تداخلات بین رشته ای مسیر بسیار روشنی دارد و از طریق شورای تعیین صلاحیت حرفه ای که متشکل از نمایندگان وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی است، - ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: رفع تداخلات بین رشته ای مسیر بسیار روشنی دارد و از طریق شورای تعیین صلاحیت حرفه ای که متشکل از نمایندگان وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی است، امکان پذیر است.

ظهر امروز حدود 15 نفر از دستیاران تخصصی رشته پوست به منظور پیگیری تداخلات بین رشته ای و همچنین بیان اعتراضات خود در خصوص فعالیت برخی مداخله گران در امر درمان، در محل سازمان نظام پزشکی مشهد حضور یافته و با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته هایی مراتب اعتراض خود را بیان کردند.

علی بیرجندی نژاد در پی این اعتراض، با اشاره به ایستادگی سازمان نظام پزشکی مشهد در مواجهه با مداخله گران در امر درمان بیان کرد: ما با مداخله گران در امر درمان همواره با قاطعیت برخورد کرده و خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد سلامت مردم جولانگاه سودجویی عده ای شود.

کما اینکه در سالهای اخیر بارها و بارها با مداخله گران در حوزه طب سنتی و برخی از مداخله گران در حوزه زیبایی که گاهی تعداد معدودی در صنف آرایشگران اقدام به درمان و یا اعمال زیبایی کرده از طریق ارسال گزارش به مقامات قضایی برخورد کرده و می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس نظام پزشکی مشهد به اعتراض رزیدنت های پوست

واکنش رییس نظام پزشکی مشهد به اعتراض رزیدنت های پوست