رحیمی: نهادهای رسمی متولی آموزش مهارت هستند/ منادی: لایحه رتبه بندی معلمان در حال بررسی استمعاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: باید به سراغ مأموریت دانشگاه در حوزه مهارت آموزی و مهارت افزایی برویم و بگوییم اثربخشی اجتماعی دانشگاهیان در دو تا سه دهه اخیر غیرقابل صرف نظر کردن است. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، غلامحسین رحیمی شعرباف معاون پژوهش و فناوری در دو، سه دهه اخیر غیرقابل صرف نظر کردن است. وی ادامه داد: برنامه کلان مهارت آموزشی در دانشگاه شامل چهار زیربرنامه ارتقای اشتغال پذیری دانشجویان، گسترش کارآموزی، مهارت آموزی و مهارت افزایی و هدایت شغلی و کاریابی تخصصی است. برنامه اول به محتوای برنامه ها و کتاب های درسی باز می گردد و ما باید این بخش را تقویت کنیم. همه برنامه ها باید توسعه و شتاب بیشتری به خود بگیرند. معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تأکید کرد: نهادهایی در دانشگاه پدید آمده اند که تلاش می کنند دانشجو را در سطح واقعی بسنجند. رحیمی شعرباف در ادامه تصریح کرد: فناوری و توسعه فناوری همراه با مهارت است و ما خوشبختانه پارک های علم و فناوری داریم البته ناگفته نماند که علوم انسانی و علوم پایه نقش پذیری گسترده ای در توسعه فناوری دارند. وی با اشاره به اینکه بخش های مختلف کشور با هم هماهنگ نیستند، عنوان کرد: در وزارتخانه ها و مجلس باید فرهنگ دانش پذیری را افزا برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |