مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 18:102021-06-28بين الملل

انتقاد ایران از قرار نگرفتن اسراییل در لیست سیاه ناقضان حقوق کودکان


بسیار نگران کننده است که طبق گزارش سالانه دبیرکل در مورد کودکان و درگیری های مسلحانه در سال 2020 ، خشونت و نقض حقوق کودکان در درگیری های مسلحانه تداوم داشته است که متأسفانه ، - بسیار نگران کننده است که طبق گزارش سالانه دبیرکل در مورد کودکان و درگیری های مسلحانه در سال 2020 ، خشونت و نقض حقوق کودکان در درگیری های مسلحانه تداوم داشته است که متأسفانه ، بسیاری از این موارد در همسایگی ما و از افغانستان تا یمن تا فلسطین رخ داده است.

نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل با اشاره به اینکه فاحش ترین نقض حقوق کودکان در خاورمیانه توسط رژیم صهیونیستی در حال انجام است، از قرار نگرفتن نام این رژیم کودک کش در فهرست سیاه ناقضان حقوق کودکان انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل با بیان اینکه حمایت از کودکان، به ویژه دختران در درگیری های مسلحانه یک اصل اساسی اخلاقی و بشردوستانه است، از قرار نگرفتن نام رژیم اسراییل و ائتلاف یمن در لیست سیاه ناقضان حقوق کودکان به شدت انتقاد کرد.

تخت روانچی تصریح کرد: با این وجود، سیستماتیک ترین و فاحش ترین نقض حقوق کودکان در خاورمیانه توسط رژیم اسراییل در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد ایران از قرار نگرفتن اسراییل در لیست سیاه ناقضان حقوق کودکان

انتقاد ایران از قرار نگرفتن اسراییل در لیست سیاه ناقضان حقوق کودکان