مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 18:102021-06-28سياسي

رسیدگی به 7000 پرونده در دادگستری اصلاندوز در سال گذشته/ افزایش کشفیات مواد مخدر


رییس دادگستری شهرستان اصلاندوز گفت: از ابتدای سال 99 تا پایان سال تعداد 7 هزار پرونده حقوقی، کیفری و شورای حل اختلاف وارد دادگاه شهرستان اصلاندوز شده است و ضمن رسیدگی به این تعداد پرونده نزدیک 50 درصد پرونده های سابق نیز مختومه شده است.

- ناصر اسکندری شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس ضمن گرامیداشت سالروز شهادت اظهار کرد: از ابتدای سال 99 تا پایان سال تعداد 7هزار پرونده حقوقی، کیفری و شورای حل اختلاف وارد دادگاه شهرستان اصلاندوز شده و ضمن رسیدگی به این تعداد پرونده نزدیک 50 درصد پرونده های سابق نیز مختومه شده است.

وی افزود: اختلافات برخی اراضی پایاب سد خداآفرین با دخالت دادگستری و همکاری سایر ارگان ها، بدون تشکیل پرونده، منجر به صلح و سازش شده است.

رییس دادگستری شهرستان اصلاندوز پرونده های خانواده، اختلافات ملکی و ضرب و جرح را بیشترین پرونده های موجود در دادگاه اعلام کرد و بیان داشت: متأسفانه موضوع طلاق در اصلاندوز همچنان زیاد است.

وی با بیان اینکه تلاش شده که بیشتر پرونده ها از طریق مصالحه حل شود، در راستای کاهش پرونده ها در دادگستری، مردم را به گذشت و حل اختلاف از طریق معتمدین محل دعوت کرد.

اسکندری همچنین با بیان اینکه با همکاری نیروهای مرزبانی و انتظامی، کشفیات مواد مخدر نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 7000 پرونده در دادگستری اصلاندوز در سال گذشته/ افزایش کشفیات مواد مخدر

رسیدگی به 7000 پرونده در دادگستری اصلاندوز در سال گذشته/ افزایش کشفیات مواد مخدر