مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 18:402021-06-28فرهنگي

چرا روانشناسی خارجی؟


یک ناشر که معتقد است احتمال زیان بار بودن کتاب های تالیفی روانشناسی برای ناشران بیشتر است، از این که چرا ناشران برای چاپ کتاب های روانشناسی به آثار خارجی مراجعه می کنند، - یک ناشر که معتقد است احتمال زیان بار بودن کتاب های تالیفی روانشناسی برای ناشران بیشتر است، از این که چرا ناشران برای چاپ کتاب های روانشناسی به آثار خارجی مراجعه می کنند، می گوید.

احمد عرفان پور، مدیرمسئول انتشارات کتاب مرو در گفت وگو با ایسنا درخصوص وضعیت کیفی و علمی کتاب های روانشناسی در سال های اخیر و مسئله کتاب سازی در این زمینه اظهار کرد: منابع موجود در زمینه روانشناسی معمولا آثار خارجی است، علاوه بر این، تولیدات این چنینی معمولا قبلا آزمون خود را پس داده و در کشورهای دیگر مورد استقبال عمومی واقع شده اند.

او ادامه داد: مضاف بر این که پشتوانه علمی آن ها هم مثبت است.

به همین دلیل است که ناشران وقتی وارد مقوله چاپ کتاب های روانشناسی می شوند، بیشتر از میان آثار خارجی به گزینی می کنند تا با کارهایی که تولید می کنند، با توجه به آشفته بازار بازار نشر متحمل کمترین زیان شوند.

این ناشر سپس به این که احتمال زیان باری کتاب های تالیفی روانشناسی برای ناشران بیشتر است، اشاره و بیان کرد: ریشه علم روانشناسی از خارج از کشور به ایران آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا روانشناسی خارجی؟

چرا روانشناسی خارجی؟