مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 19:302021-06-28سياسي

شاعر حماسه های عاشورایی، پوستین از جان خرم برگرفت


مسئولین و جریانات مذهبی کرمانشاه طی پیام های جداگانه ای درگذشت جوان پرتلاش عرصه های انقلابی و خادم و مداح آستان مقدس حسینی و رضوی را تسلیت گفتند.

- ، استاندار کرمانشاه با صدور پیامی درگذشت مرحوم حاج محمدمسلم مقدسی مداح برجسته، شاعر و ذاکر اهل بیت (ع) را به مردم استان کرمانشاه، خانواده و بازماندگانش تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت استاندار به شرح زیر است: خبر درگذشت اندوهناک خادم با اخلاص، مداح متواضع، فعال فرهنگی، جوان جهادی و انقلابی و ذاکر اهل بیت (ع) در اثر سانحه دلخراش رانندگی سبب اندوه و تألم خاطر فراون شد.

این چهره جوان و برجسته کانون مداحان کشور با عشق و علاقه ویژه نسبت به ساحت مقدس ائمه معصومین (ع) به عنوان مداح، شاعر و ذاکر اهل بیت (ع) در هیئت ها و تکایای مذهبی با نوای، گرم، ملکوتی، رسا و دلنشین عمر خود را در مدح و رثای اهل بیت علیهم السلام به خصوص سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گذراند و اهتمام ویژه ای برای ترویج فرهنگ عاشورایی داشت.

بی شک این اخلاق و منش والا الگویی برای عاشقان اهل بیت خواهد بود، یاد این دلسوخته مکتب حسینی دردل ها باقی می ماند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت این مداح و ذاکر با اخلاص، مردمی، خوش رو و خیرخواه به خانواده ی معزا به ویژه پدر بزرگوار ایشان؛ پیشکسوت و پیرغلام اهل بیت (ع) حاج محمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاعر حماسه های عاشورایی، پوستین از جان خرم برگرفت

شاعر حماسه های عاشورایی، پوستین از جان خرم برگرفت