مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 21:002021-06-28ورزشي

گزارشی از دلایل ناکامی کمانداران در کسب سهمیه تیمی المپیک


هر چند رییس فدراسیون تیروکمان در این دوره از بازیهای المپیک به دنبال تاریخ سازی و حضور با تیم کامل بود، اما مجموعه ای از عوامل سبب شد تا این تیم تنها با یک سهمیه در توکیو حضور پیدا کند.

- هر چند رییس فدراسیون تیروکمان در این دوره از بازیهای المپیک به دنبال تاریخ سازی و حضور با تیم کامل بود، اما مجموعه ای از عوامل سبب شد تا این تیم تنها با یک سهمیه در توکیو حضور پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که تمرینات تیم ملی ریکرو ایران از دو سال پیش برای کسب سهمیه المپیک به طور جدی شروع شده بود، اما بروز مجموعه ای از عوامل، باعث شد تا کمانداران ایرانی تنها با کسب یک سهمیه در المپیک توکیو حضور یابند.

گزارش ایسنا را در خصوص بازخوانی وضعیت و عملکرد تیم ریکرو در ادامه می خوانید: * بررسی نتایج کمانداران در کسب سهمیه اواخر خردادماه سال جاری تیم ملی تیرو کمان کشورمان برای شرکت در آخرین مرحله مسابقات انتخابی المپیک جهت کسب سهمیه تیمی مردان و انفرادی و تیمی زنان عازم فرانسه شدند، اما عملکرد کمانداران با استناد به نتایج کسب شده در مرحله سوم جام جهانی فرانسه چندان چشمگیر نبود و با شکست در دور نخست مرحله حذفی انفرادی و تیمی، کمانداران ایرانی آخرین فرصت شانس کسب سهمیه را نیز از دست داده و از راهیابی به المپیک بازماندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از دلایل ناکامی کمانداران در کسب سهمیه تیمی المپیک

گزارشی از دلایل ناکامی کمانداران در کسب سهمیه تیمی المپیک