مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 02:502021-06-28سياسي

رشد 196 درصدی مساعدت حامیان به کمیته امداد ماکو


رییس کمیته امداد امام خمینی ماکو گفت: به همت حامیان اکرام ایتام متوسط سرانه دریافتی نقد ایتام شهرستان ماکو در صدر میانگین کشوری قرار گرفت.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس کمیته امداد امام خمینی ماکو گفت: به همت حامیان اکرام ایتام متوسط سرانه دریافتی نقد ایتام شهرستان ماکو در صدر میانگین کشوری قرار گرفت.

محمد محمدنژاد در گفت و گو با ایسنا با تاکید بر اینکه خیرین و حامیان بزرگوار شهرستان از ابتدای سال جاری تا به امروز بیش از 11 میلیارد ریال در راستای کمک به ایتام و فرزندان محسنین مساعدت کرده اند، اظهار کرد: این اقدام در جایگاه خود بسیار قابل تقدیر است و این کار در شأن مردم فهیم ماکو است.

وی در ادامه همچنین تصریح کرد: میزان مساعدت سال جاری حامیان نسبت به زمان مشابه سال گذشته با رشد 196 درصدی همراه بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون تعداد 1419 نفرحامی نیکوکار،حمایت از 523 نفر از ایتام و محسنین را بر عهده دارند، تاکید کرد: از این تعداد، 154 نفر یتیم و 369 نفر فرزندان محسنین هستند.

رییس کمیته امداد امام خمینی ماکو، ضمن قدردانی از حامیان خاطرنشان کرد: هم اکنون متوسط سرانه دریافتی نقد ایتام شهرستان ماکو درصدر میانگین کشوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 196 درصدی مساعدت حامیان به کمیته امداد ماکو

رشد 196 درصدی مساعدت حامیان به کمیته امداد ماکو