مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 03:052021-06-28سياسي

تسهیلات گردشگری برای تعمیر و تجهیزخانه های سمیرم واگذار می شود


برای رونق وتوسعه گردشگری در سمیرم تسهیلات در اختیار سرمایه گذاران و مردم به منظور تعمیر و تجهیز مکان و یا خانه های خود قرار داده می شود.

- اصغر سلیمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری در ایجاد شغل اظهار داشت: نبود جاده های مناسب و ایمن در سمیرم چالشی جدی بر سر راه گردشگری است که شهروندانی که از شهرهای اطراف به منطقه سمیرم سفر می کنند با آن مواجه می شوند.

وی افزود: علاوه بر پیگیری های لازم برای راه و جاده، موضوع آموزش به مردم برای ارتباط با گردشگر و حتی استفاده از ظرفیت های عشایری و خانه های روستای در دستور کار قرار گرفته است.

نقشه توپوگرافی سمیرم و جذب گردشگر نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گسترش بوم گردی مورد توجه قرار گرفته، افزود: در مناطق مختلفی که ظرفیت آن را دارند پیگیری های لازم انجام شده و به دنبال این هستیم که مراکز گردشگری بزرگی هم در شهرستان احداث شود که سرمایه گذار آن نیز پیدا شده است.

وی با اشاره به نقشه توپوگرافی سمیرم گفت: همانطور که توپوگرافی خانه های سمیرم را نگاه کنید جاذبه خوبی برای گردشگری ایجاد می کند و با آب و هوای مطلوبی که این شهرستان نسبت به سایر شهرستان ها دارد می تواند در زمینه گردشگری نیز رونق پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات گردشگری برای تعمیر و تجهیزخانه های سمیرم واگذار می شود

تسهیلات گردشگری برای تعمیر و تجهیزخانه های سمیرم واگذار می شود