مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 03:052021-06-28اقتصادي

علت تعطیلی زودهنگام نانوایی های ملایر چیست؟


رییس اتحادیه خبازان شهرستان ملایر کم بودن سهمیه آرد نانوایی ها و عدم توانایی آنها برای خرید آرد آزاد را دلیل اصلی تعطیلی زودهنگام نانوایی ها در سطح شهرستان ملایر دانست.

- ایسنا/همدان رییس اتحادیه خبازان شهرستان ملایر کم بودن سهمیه آرد نانوایی ها و عدم توانایی آنها برای خرید آرد آزاد را دلیل اصلی تعطیلی زودهنگام نانوایی ها در سطح شهرستان ملایر دانست.

محمدصفر حسینی در گفت وگو با ایسنا، به فعالیت 335 نانوایی در سطح شهرستان ملایر و روستاهای اطراف اشاره و اظهار کرد: از این تعداد، 190 نانوایی در سطح شهر و 145 نانوایی در سطح روستاها، فعالیت می کنند و با احتساب اشتغال سه نفر در هر نانوایی لواشی و چهار نفر در هر نانوایی سنگکی و بربری، بیش از هزار نفر در نانوایی های ملایر مشغول به کار هستند.

حسینی از سهمیه شش تا هفت کیسه آرد برای هر نانوایی به صورت روزانه خبر داد و گفت: ساعت کاری نانوایی طولانی و سهمیه آرد تعلق گرفته به هر نانوایی کم است که همین امر سبب شده قبل از غروب سهمیه آرد بسیاری از نانوایی ها تمام شده و دست از کار بکشند.

وی ادامه داد: سهمیه آرد برای هر شهرستان بر اساس تعداد نانوایی ها است و با توجه به اضافه شدن حدود 120 نانوایی نسبت به 10 سال قبل در شهرستان، سهمیه آرد هر نانوایی کمتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت تعطیلی زودهنگام نانوایی های ملایر چیست؟

علت تعطیلی زودهنگام نانوایی های ملایر چیست؟