مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 03:252021-06-29بين الملل

آمریکا به شهروندانش درباره سفر به روسیه هشدار داد


همزمان با برگزاری رزمایش بزرگ ناتو در دریای سیاه و تشدید تنش های غرب با مسکو، آمریکا از شهروندانش خواست تا جایی که ممکن است از سفر به روسیه به ویژه منطقه قفقاز شمالی و کریمه خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، هشدار وزرات خارجه آمریکا به شهروندان این کشور برای سفر به روسیه در حالی است که کشورهای غربی و در راس آنها ایالات متحده در حال افزایش تنش و تقابل با روسیه هستند و سعی دارند این کشور را ناامن و خشن جلوه دهند.

در همین راستا، بزرگترین رزمایش مشترک آمریکا و متحدان این کشور تحت عنوان نسیم دریا ، از دیروز در دریای سیاه آغاز شده است و این علیرغم انتقادات و هشدارهایی است که از جانب مسکو نسبت به برگزاری این رزمایش مطرح شده بود.

وزارت امور خارجه روسیه پیشتر گفته بود که رزمایش مشترک اوکراین و ناتو تحریکی در جهت ایجاد بی ثباتی مداوم در امتداد مرزهای روسیه است.

تحرکات ناتو در مرزهای روسیه در اروپای شرقی علی الخصوص به بهانه برگزاری رزمایش های مشترک با اوکراین افزایش چشمگیری داشته است.

اخیراً یک فروند ناوچه گشت ساحلی روسی به سوی ناوشکن انگلیسی دیفندر به دلیل نقض حریم دریایی روسیه در نزدیکی دماغه فیولنت در دریای سیاه، تیراندازی کرد.

یک فروند شکاری سوخو 24 ام روسیه نیز به این ناوشکن انگلیسی به صورت هشدار آمیز تیراندازی و مسیر حرکت آن را بمب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به شهروندانش درباره سفر به روسیه هشدار داد

آمریکا به شهروندانش درباره سفر به روسیه هشدار داد