مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 03:552021-06-29اقتصادي

نصب انشعاب گاز واحدهای تولیدی خراسان جنوبی ظرف 48 ساعت


شرکت گاز استان مکلف است بعد از ارائه مجوزهای استعلامات توسط واحدهای تولیدی ظرف 48 ساعت نسبت به نصب علمک واحد تولیدی اقدام کند.

- ، حمید ملانوری با بیان این مطلب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خاطر نشان کرد: ما مکلف هستیم اگر در جریان تولید، مانعی هست، رفع نماییم تا تولید رونق بیشتری بگیرد و با کندی مواجه نشود.

وی تصریح کرد: شرایط حاکم بر کشور و وجود تحریم ها، شکل گیری کارگروه ها، ستادها، کمیته ها و سیاست هایی این چنینی را رقم زده و گرنه اگر روال طبیعی بود و اقتصاد کشور بر اساس علمی که در دانشگاه خوانده ایم، پیش می رفت که نیاز به این جلسات نبود.

به گفته وی؛ تدبیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) درخصوص ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی نیز در همین راستا است.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه معادن از محورهای توسعه خراسان جنوبی هستند، گفت: با عنایت به ظرفیتی که در استان وجود دارد، ما باید به بهره برداری از معادن و فعال شدن آنها کمک کنیم.

ملانوری به مشکلات دو معدن سامان کاوش و ممرادکو در طبس اشاره کرد و بیان داشت: کارگروه برای بررسی تمام موارد مطرح شده توسط این دو مجموعه و سازمان توسعه و نیز سازمان نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از دیگر سو، یک هفته مهلت تعیین نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب انشعاب گاز واحدهای تولیدی خراسان جنوبی ظرف 48 ساعت

نصب انشعاب گاز واحدهای تولیدی خراسان جنوبی ظرف 48 ساعت