مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 04:052021-06-29اقتصادي

نقش مثبت دستگاه قضایی در تامین عدالت و امنیت در کیش


ناصر آخوندی معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار با مسئولین دادگستری جزیره به نقش مثبت دستگاه قضایی در تامین عدالت و امنیت در کیش اشاره نمود و گفت : - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، ناصر آخوندی معاون توسعه مدیریت اقدامی ارزشمند در راستای مسئولیت اجتماعی عنوان نمود و گفت: با توجه به این که جزیره کیش از نظر وسعت نسبت به سرزمین اصلی منطقه ای کوچک محسوب می شود، اما حجم پرونده های وارده با استان های سطح کشور برابری می کند.

به گفته آخوندی تعداد زیادی از پرونده های وارده به دستگاه قضاییه کیش در حوزه های اقتصادی و سرمایه گذاری است و رسیدگی به موقع و دقیق به پرونده های اقتصادی نشان از مسئولیت پذیری دستگاه قضاییه کیش و حفظ حقوق سازمانی و بیت المال است.

وی در ادامه تصریح کرد: قوه قضاییه کیش با تسهیل و تسریع در رسیدگی به پرونده های حقوقی؛ جلب رضایتمندی ساکنان و فعالان اقتصادی را در این منطقه افزایش داده است.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به این که رسیدگی به پرونده های حقوقی  در دستگاه قضاییه کیش نسبت به سرزمین اصلی در کمترین زمان ممکن انجام می شود خاطر نشان کرد: شورایی با محوریت اصلاح قراردادها، شیوه نامه ها، قوانین و آیین نامه ها  در سازمان منطقه آزاد کیش تشکیل شده که با مشارکت همکاران قضایی فراین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مثبت دستگاه قضایی در تامین عدالت و امنیت در کیش

نقش مثبت دستگاه قضایی در تامین عدالت و امنیت در کیش