مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 04:252021-06-29اقتصادي

افتتاح 70 طرح آب و برق در کشور


از ابتدای سال 1400، 70 طرح آب و برق در کشور با سرمایه گذاری 15 هزار و 700 میلیارد تومانی افتتاح شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رضا اردکانیان صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه های آب و برق در ارتباط ویدئو کنفرانس استان های گلستان، زنجان و همدان در قالب هفته سیزدهم الف _ب _ ایران اظهار کرد: در سال 1400، 70 طرح آب و برق با سرمایه گذاری 15 هزار و 700 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: در استان همدان طرح های به واقع سبز ارزنده ای به ثمر نشسته که می توانیم همدان را الگوی تمام معنا در بازچرخانی آب و تبدیل فاضلاب به عنوان منبع مفید و تاثیرگذار بدانیم.

وزیر نیرو بیان کرد: در استانی که با برداشت از منابع زیرزمینی فروچاله های زیادی در دشت کبودراهنگ ایجاد شده بود، بازچرخانی آب در حفظ منابع زیرزمینی و ممانعت از برداشت آن بسیار اثرگذار بود.

وی خاطرنشان کرد: برای استمرار معیشت هم باید به فکر تولید صنعت بودیم که اکنون استان همدان در مسیر صحیحی گام برمی دارد و ما قدردان تلاش ها و پیگیری ها هستیم.

اردکانیان عنوان کرد: در همدان طرح های افزایش فوق توزیع برق در ملایر و همدان، فاز چهارم لجن تصفیه خانه فاضلاب و عملیات دو پست 63 کیلوولت افتتاح شد تا آب و برق نقش و سهم خود را ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 70 طرح آب و برق در کشور

افتتاح 70 طرح آب و برق در کشور