مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 04:252021-06-29اقتصادي

راه اندازی 15 مرکز تحقیق و توسعه در استان اردبیل


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از راه اندازی 15 مرکز تحقیق و توسعه در بنگاه های اقتصادی و واحدهای فناور و دانش بنیان استان در سه ماهه اول سال 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رامین صادقی صبح امروز در جمع نخبگان علمی و اقتصادی استان اردبیل از راه اندازی 15 مرکز تحقیق و توسعه (R&D) در بنگاه های اقتصادی و واحدهای فناور و دانش بنیان استان در سه ماهه اول سال 1400 خبر داد.

وی افزود: همین طور پروانه تحقیق و توسعه برای این مراکز صنعتی توسط معاونت محترم آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در این مدت صادر شده است.

رییس سازمان صمت استان اردبیل بیان کرد: مراکز تحقیق و توسعه، بخش های تحقیقاتی مستقلی در واحدهای تولیدی، فناور و دانش بنیان می باشند، که شرایط لازم و کافی را از نظر نرم افزاری و نیروی انسانی برای فعالیت های تحقیقات توسعه ای و تحقیقات کاربردی دارا بوده، و برحسب فعالیت واحد متبوع خود در رشته های مختلف صنعتی و معدنی به فعالیت مشغول می باشند.

وی ادامه داد: صنایع غذایی و آشامیدنی، دارویی و بهداشتی و آرایشی، گیاهان دارویی و داروهای گیاهی، صنعت سیمان، صنایع سلولزی (چوب و کاغذ)، صنایع لاستیک و پلاستیک، تجهیزات پزشکی، برق و الکترونیک 15 واحد در سطح استان هستند که زمینه ایجاد واحد تحقیق و توسعه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 15 مرکز تحقیق و توسعه در استان اردبیل

راه اندازی 15 مرکز تحقیق و توسعه در استان اردبیل