مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 04:352021-06-29بين الملل

کشمکش ترامپ با ژنرال میلی بر سر واکنش به اعتراضات نژادپرستی


جزییات کتاب جدیدی نشان می دهد، دونالد ترامپ و رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در سال گذشته میلادی بر سر نحوه واکنش به اعتراضات نژادپرستی بر سر یکدیگر داد و فریاد کرده اند.

- جزییات کتاب جدیدی نشان می دهد، دونالد ترامپ و رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در سال گذشته میلادی بر سر نحوه واکنش به اعتراضات نژادپرستی بر سر یکدیگر داد و فریاد کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس گزارش ها دونالد ترامپ، رییس جمهوری پیشین آمریکا و ژنرال مارک میلی، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا بحثی جنجالی درباره نحوه مدیریت اعتراضات به بی عدالتی نژادی داشته اند که در تابستان 2020 مشخص شد.

این گفته ها از کتاب مایکل بندر ، نویسنده وال استریت ژورنال تحت عنوان صادقانه، ما در این انتخابات پیروز شدیم است.

براساس این گزارش، در زمانی که ترامپ قصد داشت از قانون قیام استفاده کند، قانونی که به رییس جمهوری آمریکا اجازه می دهد نیروی گارد ملی و نظامیان آمریکایی را تحت شرایط خاصی مستقر کند، او می خواست ژنرال میلی را مسوول کمپینی برای مقابله با اعتراضات ضد خشونت پلیس و نژادپرستی کند.

پایگاه خبری آکسیوس به نقل از این کتاب آورده است: در اتاق وضعیت، ویلیام بار (دادستان کل)، ژنرال میلی و مارک اسپر (وزیر دفاع) حضور دارند و ترامپ ادعایی درباره خشونت مطرح کرد و با بیان اینکه میلی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشمکش ترامپ با ژنرال میلی بر سر واکنش به اعتراضات نژادپرستی

کشمکش ترامپ با ژنرال میلی بر سر واکنش به اعتراضات نژادپرستی