مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 04:402021-06-29سياسي

حق مسلم خانواده های قربانیان هفتم تیر برای مشارکت در دادگاه علی معتمد


انجمن دفاع از قربانیان تروریسم با همکاری مرکز پژوهش های مجلس، مرکز حقوق بین المللی و سرمایه گذاری لاهه  کمیسیون حقوق بشر اسلامی در حاشیه چهل و هفتمین دوره شواری حقوق بشر سازمان ملل متحد پنلی را با عنوان ظرفیت های حقوقی و مواهب حقوق بشر همزمان با .

- انجمن دفاع از قربانیان تروریسم با همکاری مرکز پژوهش های مجلس، مرکز حقوق بین المللی و سرمایه گذاری لاهه  کمیسیون حقوق بشر اسلامی در حاشیه چهل و هفتمین دوره شواری حقوق بشر سازمان ملل متحد پنلی را با عنوان "ظرفیت های حقوقی و مواهب حقوق بشر" همزمان با چهلمین سالگرد فاجعه تروریستی هفتم تیر سال 1360 با حضور وکلا، قضات، حقوقدانان، اصحاب رسانه و خانواده های معظم شهدا برگزار نمود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست زمینه ها و موانع بهره مندی قربانیان ترور از ظرفیت های حقوق در عرصه بین المللی به ویژه اروپا و کشور هلند مورد بحث بررسی قرار گرفت .

در ابتدای مراسم دکتر هیبت الله نژندی منش عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی عنوان داشت: اگر بخواهیم به تروریسم کیفر داده شود باید رفتارهای دوگانه دولت ها پایان یافته و همکاری مسئولانه کشورها در عرصه بین المللی تقویت گردد.

همچنین وی در ادامه عنوان داشت: علی معتمد تروریست فاجعه هفتم تیر به کشور هلند رفته و پناهندگی می گیرد و در آنجا کشته می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق مسلم خانواده های قربانیان هفتم تیر برای مشارکت در دادگاه علی معتمد

حق مسلم خانواده های قربانیان هفتم تیر برای مشارکت در دادگاه علی معتمد