مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 05:002021-06-29اقتصادي

خروج کاه و کلش از کرمانشاه ممنوع شد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: خروج کاه و کلش از این استان ممنوع شد.

- ، شهرام کرمی با بیان اینکه سال 1400 یکی از کم بارش ترین سال های یک دهه اخیر است، اظهار کرد: با توجه به شیوه زندگی، کوچ نشینی، دامپروری و نوع معیشت بخشی از جمعیت استان کرمانشاه که تحت تأثیر شرایط اقلیمی بوده کاهش بارندگی ها پیامدهایی منفی را برای زندگی آن ها به همراه داشته است.

وی افزود: کمبود بارندگی ها به شدت میزان پوشش گیاهی و مرتعی مناطق استقرار این جمعیت را کاهش داده تا جایی که طبق آمارها حداقل یک صد و 20 هزار تن تولید علوفه در مراتع و زیر اشکوب جنگل های استان کرمانشاه کاهش پیدا کرده که در نهایت می تواند به از بین رفتن دامداری و افزایش بی رویه قیمت دام در این استان منتهی شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: در این راستا حسب گزارش های واصله کاه و کلش در سطح این استان با قیمت های نامتعارف خریداری شده و از کرمانشاه خارج می شود که این موضوع موجب بروز مشکلات متعددی برای دامداران شده است.

وی تاکید کرد: بنابراین تعدادی از افراد غیر بومی از استان های دیگر با استفاده از دستگاه های مخصوص و ادوات پیشرفته کاه و کلش پس چر مزارع کشاورزی استان را در سطح گسترده و با قیمت های نامتعارف خریداری برداشت و با بسته بندی به مقاصد خارج از استان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج کاه و کلش از کرمانشاه ممنوع شد

خروج کاه و کلش از کرمانشاه ممنوع شد