مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 05:002021-06-29سياسي

افزایش ازدواج دختران زیر 13 سال در بخش بروات بم


رییس دادگاه عمومی بخش بروات با اشاره به افزایش ازدواج دختران زیر 13 سال گفت: در روستاها هنوز به سنت های قدیمی پایبند هستند و از کودکی فرزندان را به هم نسبت می دهند.

- ایسنا/کرمان رییس دادگاه عمومی بخش بروات با اشاره به افزایش ازدواج دختران زیر 13 سال گفت: در روستاها هنوز به سنت های قدیمی پایبند هستند و از کودکی فرزندان را به هم نسبت می دهند.

معین افشاری در نشست با اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: تعداد ورودی پرونده ها به حوزه قضایی بروات از ابتدای سال گذشته تا پایان خرداد امسال 9799 پرونده بوده که 5806 پرونده به شورای حل اختلاف ارجاع و 3993 پرونده هم در دادگاه ثبت شده است.

وی افزود: دادگاه عمومی بروات تلفیقی از دادگاه و دادسرا است و تمامی پرونده هایی که امکان ثبت و مطرح شدن در دادگاه و دادسرا را داشته باشند در اینجا هم ثبت می شود و علاوه بر آن به پرونده های شعبه سرپرستی و پرونده های خانوادگی هم رسیدگی می شود.

افشاری با اشاره به موقعیت خاص حوزه قضایی بروات بیان کرد: حساسیت و اهمیت این حوزه قضایی به دلیل وجود تنها سد خصوصی کشور، قسمت عمده ای از باغات و نخیلات، زندان، فرودگاه، منطقه ویژه اقتصادی که پنجمین گمرک پول ساز کشور است که حساسیت ها و توجه و مشکلات خاص خود را به دنبال خواهد داشت، همچنین پدافند هوایی، یگان په


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ازدواج دختران زیر 13 سال در بخش بروات بم

افزایش ازدواج دختران زیر 13 سال در بخش بروات بم