مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 05:002021-06-29سياسي

هدایت شبکه تبلیغ به کمک «راهیار»/ از ایده پردازی تا اشتغالزایی


حجت الاسلام مهدی شرنجانی؛ به عنوان راهیار بنیاد هدایت در استان همدان، هدفش را از عهده دار شدن این مسوولیت رسیدن به تمدن اسلامی می داند و معتقد است تعالی شبکه امامت، - خبرگزاری فارس-همدان: یک راهیار، پشتیبان در تبلیغ با ارتباط مستمر با مبلغین می تواند مبلغی را از سطح یک امام جماعت ساده به یک امام محله برساند که وظیفه هدایت همه اقشار مردم محله را به عهده گیرد، نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی دغدغه مند باشد و درصدد رشد آن محله برآید.

یک راهیار پس از کسب آموزش های لازم با تعامل مستمر با امامان روستا، محله و پایگاه اجتماعی، زمینه ارتقا و آموزش آنها را فراهم می کند که این اقدام گام مهمی در راستای تقویت و ارتقای شبکه امامت در سطح کشور محسوب می شود.

حجت الاسلام مهدی شرنجانی؛ به عنوان راهیار بنیاد هدایت در استان همدان، قریب به 20 سال در امر تبلیغ فعالیت دارد و با کسب تجربیات متعدد به عنوان یک سرشبکه در شبکه تبلیغ دنبال ارتقای امامان جماعت به امامان محله با دغدغه بالنده کردن یک محله است، به سراغ ایشان رفتیم و به مناسبت هفته تبلیغات اسلامی گپ وگفتی با این روحانی داشتیم.

فارس: به نظر شما یک راهیار کیست و چطور می تواند در سطح جامعه فعالیت داشته باشد؟   راهیار مبلغ است آن هم از جنس مردم که سختی ها، مشکلات و گرفتاری های آنها را درک می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت شبکه تبلیغ به کمک «راهیار»/ از ایده پردازی تا اشتغالزایی

هدایت شبکه تبلیغ به کمک «راهیار»/ از ایده پردازی تا اشتغالزایی