مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 05:102021-06-29اقتصادي

نیازمند ارتقاء فناوری در حوزه کشاورزی هستیم


مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی ایلام گفت: با بهره گیری از ظرفیت مراکز نوآوری به عنوان حلقه ارتباطی دانشگاه و صنعت، می توان جوانان را به سمت فعالیت های کاربردی و تولیدات خلاقانه و نوآورانه هدایت و زمینه اشتغال و تحول اقتصادی را فراهم کرد.

- مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی ایلام: نیازمند ارتقاء فناوری در حوزه کشاورزی هستیم ایسنا/ایلام مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی ایلام گفت: با بهره گیری از ظرفیت مراکز نوآوری به عنوان حلقه ارتباطی دانشگاه و صنعت، می توان جوانان را به سمت فعالیت های کاربردی و تولیدات خلاقانه و نوآورانه هدایت و زمینه اشتغال و تحول اقتصادی را فراهم کرد.

دکتر ابراهیم درویشی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه این استان در حوزه ی کشاورزی، منابع طبیعی و گیاهان دارویی غنی است و ظرفیت های زیادی دارد، اظهار کرد: مردم استان تا حدودی در این زمینه شناخت و اطلاعات کاربردی مفیدی دارند؛ علی رغم تلاش هایی که طی چند سال اخیر صورت گرفته، برای اشتغال، رونق اقتصادی استان و درآمدزایی در این حوزه هنوز جای کار باقی است.

مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی استان ایلام با اشاره به ضرورت استفاده از شیوه های نوین برای توسعه بخش کشاورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند ارتقاء فناوری در حوزه کشاورزی هستیم

نیازمند ارتقاء فناوری در حوزه کشاورزی هستیم