موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 05:102021-06-29اقتصادي

اشتغال زایی برای 100 نفر در یک روستای خراسان شمالی با نوغانداری


رابط کانون امام علی (ع) روستای قِلی جاجرم از اشتغال زایی برای 100 نفر در این روستا خبر داد و خواستار حمایت مسئولان و سرمایه گذاران از صنعت نوغانداری در این منطقه شد.

- زهرا نوری، رابط کانون امام علی (ع) مسجد علی بن ابیطالب روستای قِلی جاجرم در گفت وگو با خبرنگار فارس در جاجرم اظهار کرد: یکی از فعالیت های بارز این کانون را در سال های اخیر کارآفرینی و تلاش برای تولید و پرورش پیله کرم ابریشم و صنعت نوغانداری اعلام کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه نوغانداری می تواند یکی از مؤثرترین راه ها در ارتقای اشتغال در مناطق روستایی باشد، توانستیم با 200 جعبه تخم نوغان زمینه کارآفرینی برای اهالی این روستا فراهم شود.

  رابط کانون امام علی (ع)  مسجد علی بن ابیطالب روستای قِلی جاجرم ادامه داد: در سال جاری برای 100 نفر در این روستا از قِبَل این طرح اشتغال زایی شده است.

نوری با اشاره به اینکه از هر جعبه 40 کیلوگرم پیله تَر تولید می شود اضافه کرد: با توجه به این عدد ازنظر بهره وری در کشور، جزء رتبه های اول محسوب می شویم و امسال هر پیله تا 139 هزار تومان نیز به فروش رفت.

وی از کاشت درخت توت توسط دهیاری روستای قلی در سطح روستا، خبر داد و گفت:  این تصمیم  پیش ازاین در سطح روستا عملی و درختان کاشته شدند و امسال  برای اولین بار از این توت ها برای پرورش پیله اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی برای 100 نفر در یک روستای خراسان شمالی با نوغانداری

اشتغال زایی برای 100 نفر در یک روستای خراسان شمالی با نوغانداری