مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 05:102021-06-29اقتصادي

صادرات چمدانی 100 هزار دلاری صنایع دستی زنجان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: صادرات چمدانی تولیدات صنایع دستی در سه ماهه نخست سال جاری100 هزار دلار بود.

- امیر ارجمند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای حمایت از فعالان صنایع دستی اقدامات بسیاری در سال جاری انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از برگزاری 9 کارگاه آموزشی صنایع دستی در رشته­ های گلیم ­بافی، البسه محلی، پرده بافی، جاجیم بافی، مینای ملیله، چرم دوزی، سفال­ سازی، انگشتر سازی خبر داد و گفت: این کارگاه ها زمینه را برای احیای مجدد و باززنده سازی رشته های پرده بافی و جاجیم بافی که جزو رشته­ های فراموش شده بودند، فراهم کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان افزود: در هفته صنایع دستی، مراسم تجلیل از هنرمندان ملیله ساز و کارکنان معاونت صنایع دستی با اهدای لوح تقدیر به آنان در محل خانه هنرمندان در روز جهانی صنایع دستی، تهیه بیلبورد و بنر صنایع دستی و نصب آن در میدان های مختلف سطح شهر، تهیه بیلبورد و بنر صنایع دستی و نصب آن در میدان های مختلف سطح شهر، بازدید از کارگاه های نمونه زنجان برگزار شد.

وی تأکید کرد: در خصوص شهر جهانی ملیله تصاویر و اطلاعات نقوش ملیله به دو زبان برای ایجاد بانک نقوش صنایع دستی استان ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات چمدانی 100 هزار دلاری صنایع دستی زنجان

صادرات چمدانی 100 هزار دلاری صنایع دستی زنجان