مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 05:352021-06-29اقتصادي

تکواندوی یزد یک سال دیگر خانه دار می شود


به دنبال انعقاد تفاهم نامه ای بین اداره کل ورزش و جوانان و رییس هیات تکواندو استان، هیات تکواندو استان یزد صاحب خانه می شود.

- ایسنا/یزد به دنبال انعقاد تفاهم نامه ای بین اداره کل ورزش و جوانان و رییس هیات تکواندو استان، هیات تکواندو استان یزد صاحب خانه می شود.

مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در این باره اظهار می کند: تکواندو استان یزد دارای پتانسیل های زیادی برای رشد در کشور است و باید زیر ساخت های توسعه ی آن در استان فراهم شود.

وی اضافه می کند: البته در همین راستا زمینی به وسعت یک هزار و 200 مترمربع در مجموعه شهید نصیری یزد در نظر گرفته شده که با انعقاد تفاهم نامه ای با هیات تکواندو، کار ساخت آن آغاز می شود.

شریعتی بیان کرد: ساخت خانه هیات تکواندو مستلزم عملکرد هرچه سریعتر هیات تکواندو نسبت به ساخت و تکمیل این ظرفیت است تا محل مناسبی جهت برگزاری مسابقات ، اردوها ، دوره های مختلف و مراسم های این هیات باشد.

جمال الدین عزیزی رییس هیات تکواندو استان نیز در این باره بیان می کند: از ابتدای حضور در هیات تکواندو ، به دنبال ساخت خانه تکواندو بودیم که پیگیری های زیادی نیز انجام شد و در نهایت با همکاری و مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان ، زمینی در اختیار هیات قرار گرفته تا ساخت این خانه تکواندو را آغاز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکواندوی یزد یک سال دیگر خانه دار می شود

تکواندوی یزد یک سال دیگر خانه دار می شود