مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 05:352021-06-29اقتصادي

افزایش تولید انجیر در گیلان  


مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی گیلان گفت:پیش بینی می شود، باغداران گیلان امسال 1700تن انجیر برداشت کنند که نسبت به سال گذشته بیشتر است.

- ایسنا/گیلان مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی گیلان گفت:پیش بینی می شود، باغداران گیلان امسال 1700تن انجیر برداشت کنند که نسبت به سال گذشته بیشتر است.

منوچهر پارسافر در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه برداشت انجیر از باغات استان در حال انجام است و امسال تولید انجیر نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است، گفت: علاوه بر شرایط اقلیمی مناسب که بر میزان تولید این محصول موثر بوده، افزایش سطح باغات نیز بر افزایش تولید انجیر در گیلان تاثیر گذاشته است.

وی ادامه داد: انجیرهای تولید شده در گیلان علاوه بر مصرف مردم استان به دیگر استان ها نیز برای فروش فرستاده می شود و به دلیل طعم بسیار خوبی که دارد، از مشتریان خوبی نیز برخوردار است.

مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه گیلان 300 هکتار باغ انجیر دارد، گفت: درختان انجیر به صورت پراکنده در همه مناطق گیلان وجود دارد.

وی افزود: شهرستان های تالش، لاهیجان، رودبار، رشت و صومعه سرا عمده ترین مناطق تولید انجیر هستند.

مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی گیلان گفت: پیش بینی می شود، باغداران گیلان امسال 1700 تن انجیر برداشت و با فروش این میزان انجیر 425 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولید انجیر در گیلان  

افزایش تولید انجیر در گیلان