مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 05:402021-06-29سياسي

وجود پنج میلیون واحد مسکونی روستایی در کشور


نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از وجود پنج میلیون واحد مسکونی روستایی در کشور خبر داد و گفت: سالانه به 200 هزار واحد، تسهیلات ارزان قیمت به منظور بازسازی و مقاوم سازی واگذار می شود.

- ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از وجود پنج میلیون واحد مسکونی روستایی در کشور خبر داد و گفت: سالانه به 200 هزار واحد، تسهیلات ارزان قیمت به منظور بازسازی و مقاوم سازی واگذار می شود.

حجت الاسلام حسین روحانی نژاد امروز سه شنبه(8 تیرماه) در دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان بازسازی مناطق آسیب دیده از حوادث طبیعی و احداث مسکن محرومین را از ماموریت های اصلی بنباد مسکن انقلاب اسلامی ذکر و اظهار کرد: اجرای طرح مقاوم سازی مسکن روستایی موجب شد که در حوادث اخیر و وقوع زلزله هایی با شدت بالای پنج ریشتر، تلفات جانی و مالی کمتری به وجود بیاید.

وی با اشاره به اهمیت صدور اسناد مالکیت در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت برای تعیین تکلیف املاک روستایی افزود: بر اساس برنامه های صورت گرفته پیش بینی می شود که تا 10 سال آینده نگرانی چندانی از بلایای طبیعی و تلفات ناشی از آن وجود ندارد.

حجت الاسلام روحانی نژاد از آغاز کار ساخت 100 هزار واحد مسکن محرومین در کشور از سال 1398 خبر داد و بیان کرد: سهم استان کردستان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود پنج میلیون واحد مسکونی روستایی در کشور

وجود پنج میلیون واحد مسکونی روستایی در کشور