مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 05:452021-06-29اقتصادي

ساعت کاری ادارات از 6:30 صبح است/ آغاز کار بانک ها از ساعت 7:30


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم تصریح کرد: ادارات و دستگاه های اجرایی استان موظف به رعایت ساعت کاری بر اساس ساعت 6:30 تا 13:30 برای مدیریت بهتر مصرف برق هستند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدرضا گروسی که امروز و پس از بازدید از شرکت آب و فاضلاب و اداره کل بیمه سلامت استان با خبرنگاران گفت و گو می کرد با اشاره به برخی گلایه های مردمی درباره و پیشنهاد سازمان اداری استخدامی و البته مصوبه هیئت وزیران تعیین شده است که این ساعت کاری تا پایان مرداد ماه سال جاری تداوم خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم ادامه داد: البته این مصوبه در سال های گذشته هم برای مدیریت مصرف برق وجود داشت و در عین حال دستگاه های اجرایی و ادارات موظف به ارائه 44 ساعت خدمت در طول هفته به مردم بوده اند.

وی با بیان اینکه تغییر ساعت کاری به معنای کاهش آن نیست خاطرنشان کرد: این تغییر ساعت کاری در استان های گرمسیر به جهت وضعیت گرما ایجاد شده تا بتوان مدیریت بهتری در مصرف برق إعمال کرد تا قطع برق کمتری اتفاق بیفتد.

وی همچنین یادآور شد: گزارش ها نشان می دهد استقبال مردم از زودتر شدن خدمات رسانی ادارات مطلوب بوده است، ضمن آن که کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی هم از این طرح استقبال کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت کاری ادارات از 6:30 صبح است/ آغاز کار بانک ها از ساعت 7:30

ساعت کاری ادارات از 6:30 صبح است/ آغاز کار بانک ها از ساعت 7:30