مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 05:452021-06-29سياسي

علت قطع آب در برخی مناطق چیست؟


علی رغم اینکه چند روزی است که مشترکان ساکن کرج در ساعاتی از روز با قطعی آب مواجه می شوند اما معاون راهبردی و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اعلام کرده که هیچ برنامه ای برای قطع و یا نوبت بندی آب در استان البرز وجود ندارد و علت این مساله .

- علی رغم اینکه چند روزی است که مشترکان ساکن کرج در ساعاتی از روز با قطعی آب مواجه می شوند اما معاون راهبردی و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اعلام کرده که هیچ برنامه ای برای قطع و یا نوبت بندی آب در استان البرز وجود ندارد و علت این مساله نیز ممکن است به خاطر وقوع حادثه و یا قطع برق باشد.

حمیدرضا کشفی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در برخی مناطق که چاه ها مستقیم به شبکه وصل شده و تامین آب نیز از چاه صورت می گیرد، ممکن است قطع برق منجر به قطع آب می شود، اظهار کرد: در البرز چاه های متعددی در مکان های مختلف وجود دارد که پراکنده هستند و نمی توان برای همه این چاه ها دیزل ژنراتور نصب کرد.

وی با تاکید بر اینکه در این مناطق قطعی برق منجر به قطعی آب می شود، اما همکاران در تلاش هستند که این اتفاق نیفتد و با ایجاد ساز و کاری بتوانند در مخازن ذخیره کافی داشته باشند و میزان قطعی ها کاهش یابد، گفت: البته آبدهی چاه ها نیز کاهش یافته اما در این حد نیست که منجر به قطعی آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت قطع آب در برخی مناطق چیست؟

علت قطع آب در برخی مناطق چیست؟