مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 05:502021-06-29اقتصادي

کمبود 4.3 مترمکعبی برای تأمین آب شرب پایدار اصفهانی ها


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: راه اندازی سامانه دوم آبرسانی از نان شب برای اصفهانی ها واجب تر است چرا که در حال حاضر برای تأمین آب شرب پایدار با کمبود 4.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی آبفا اصفهان، هاشم امینی در مراسم تجلیل از فعالان خیریه مهر کوثر با اشاره به کاهش 9 میلیون مترمکعبی تخصیص آب شرب طرح آبرسانی اصفهان بزرگ در 12 سال گذشته اظهار داشت: با توجه به این کاهش، مدیریت آب شرب در اصفهان به صورت لیتر به لیتر انجام می شود و سعی شده تا آب به صورت عادلانه بین شهروندان و روستاییان توزیع شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: هم اکنون بیش از 87 درصد مشترکان خانگی کمتر از الگو آب مصرف می کنند و این امر بیانگر فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در اصفهان است.

وی با تأکید بر نهادینه کردن مصرف بهینه آب در جامعه گفت: آبفای اصفهان 8 سال است که به طور مستمر در برنامه رادیویی جاری حیات مردم را به مصرف درست آب ترغیب می کند.

 امینی تأمین پایدار آب شرب جمعیتی بالغ بر 4 میلیون و 400 هزار نفر در استان را ضروری برشمرد و بیان کرد: راه اندازی سامانه دوم آبرسانی از نان شب برای اصفهانی ها واجب تر است چرا که در حال حاضر برای تأمین آب شرب پایدار با کمبود 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 4.3 مترمکعبی برای تأمین آب شرب پایدار اصفهانی ها

کمبود 4.3 مترمکعبی برای تأمین آب شرب پایدار اصفهانی ها