مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 05:552021-06-29سياسي

داعیه داری حقوق بشر توسط کشورهای استعمارگر یک لطیفه سیاسی است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: داعیه داری حقوق بشر توسط کشورهای مستکبر و استعمارگر جهان با آن کارنامه خونین استثمار و غارت جهان یک لطیفه سیاسی است.

- ایسنا/گیلان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: داعیه داری حقوق بشر توسط کشورهای مستکبر و استعمارگر جهان با آن کارنامه خونین استثمار و غارت جهان یک لطیفه سیاسی است.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، در جمع خبرنگاران به نامگذاری ششم تا دوازدهم تیرماه به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری و هوشیاری امامین انقلاب توانسته است الگوی حقوق بشر اسلامی را به عنوان یک الگوی جامع و کامل با هدف رفع تبعیض و نابرابری بین ظالمان و مظلومان به جهانیان معرفی کند.

وی با اشاره به کارنامه سیاه حقوق بشری جهان غرب به ویژه آمریکای مستکبر و اسراییل جنایتکار، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران پس از ظهور و بروز خود، استکبارستیزی و حمایت از حقوق مستضعفان جهان را در سرلوحه کار خود قرار داد و اهداف شوم و اغراض شیطانی ستمگران و ظالمان را برای چپاول منابع و ثروت های کشورهای جهان افشا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه استکبار جهانی، اقتدار انقلاب اسلامی ایران و نفوذ آن در دنیا را برنمی تابد، تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعیه داری حقوق بشر توسط کشورهای استعمارگر یک لطیفه سیاسی است

داعیه داری حقوق بشر توسط کشورهای استعمارگر یک لطیفه سیاسی است