مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 06:002021-06-29اقتصادي

فیس بوک یک تریلیون دلاری شد


ارزش سهام فیس بوک پس از پیروزی این غول شبکه اجتماعی در یک پرونده شکایت ضد انحصارطلبی در آمریکا صعود کرد و ارزش بازار آن را به بیش از یک تریلیون دلار رساند.

- ارزش سهام فیس بوک پس از پیروزی این غول شبکه اجتماعی در یک پرونده شکایت ضد انحصارطلبی در آمریکا صعود کرد و ارزش بازار آن را به بیش از یک تریلیون دلار رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از این که یک قاضی با درخواست فیس بوک برای رد دو شکایتی که سال میلادی گذشته از سوی کمیسیون تجارت فدرال و دادستانهای کل ایالتی آمریکا تنظیم شده بودند، موافقت کرد ارزش سهام فیس بوک روز دوشنبه 4.

2 درصد صعود کرد و به 355.

64 دلار رسید که بیشترین میزان در دو ماه اخیر بود.

ارزش سهام فیس بوک از ابتدای سال میلادی جاری با افزایش استفاده از اپلیکیشنهای این شرکت در دوران همه گیری کووید 19 و رشد کاربران و تقاضای قوی برای تبلیغات دیجیتالی، 30 درصد رشد کرده است.

تقریبا سه سال پس از این که اپل نخستین شرکت سهام عامل آمریکایی شد که به ارزش بازار یک تریلیون دلار دست پیدا کرد اکنون چهار شرکت فناوری آمریکایی دیگر ارزش بازار 13 رقمی دارند که شامل مایکروسافت، آمازون و آلفابت (شرکت مادر گوگل) است.

فیس بوک که در سال 2004 توسط مارک زاکربرگ در دانشگاه هاروارد تاسیس شد، جوانترین این شرکتهاست که در مدت 17 سال به چنین نقطه عطفی دست پیدا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیس بوک یک تریلیون دلاری شد

فیس بوک یک تریلیون دلاری شد