مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 06:052021-06-29سياسي

استفاده از ظرفیت حوزه هنری در پروژه های باز آفرینی شهری کردستان


معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه وشهرسازی استان کردستان گفت: حوزه هنری از ظرفیت های بسیار بالایی برخورداراست که استفاده از این پتانسیل ارزنده را در بحث باز آفرینی شهری استان در دستور کار قرار داده ایم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مصطفی رضایی صبح امروز در دیدار با رییس حوزه هنری استان در مورد  همکاری فی مابین این دو دستگاه در بخش باز آفرینی شهری و کمک به توسعه هنر و فرهنگ در نواحی منفصل شهری نایسر و ننله، اظهار کرد: حوزه هنری در استان کردستان جایگاه ویژه ای دارد و اقدامات ارزنده ای که در بخش توسعه زیر ساخت ها در استان توسط این حوزه انجام شده قابل تقدیر است.

وی گفت: مدتی است بواسطه طرح ملی ساماندهی وتوانمندسازی نواحی منفصل شهری نایسر وننله با حوزه هنری استان کردستان تعامل وهمکاری خود را آغاز کرده ایم که بسیار همکاری سازنده و مفیدی بوده است.

رضایی با قدردانی از اقدامات ارزنده حوزه هنری در قالب این طرح گفت:  توان و ظرفیت بالای حوزه هنری در ترغیب هنرمندان به فعالیت در این نواحی موجب شده که شاهد پویایی و ترغیب علاقه مندان این مناطق به قعالیت در بخش فراگیری رشته های هنری باشیم.

 طرح ساخت فرهنگسرای نایسر در مراحل نهایی است وی گفت: طرح ساخت فرهنگسرای نایسر در مراحل نهایی خود قرار دارد و در این طرح مکان های مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت حوزه هنری در پروژه های باز آفرینی شهری کردستان

استفاده از ظرفیت حوزه هنری در پروژه های باز آفرینی شهری کردستان