مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 06:052021-06-29بين الملل

حقوق بشر آمریکایی بر پایه غارتگری و استعمار بنا شده است


مدیر کل تبلغات اسلامی استان مرکزی گفت: هر جا که ایالت متحده با اسم دموکراسی و حقوق بشر وارد شده است برای کشورها چیزی جز قتل، غارت و نا امنی و استعمار به ارمغان نیاورده است.

- با اشاره به رخ دادهای جهان معاصر عنوان کرد: آمریکا امروز به عنوان عامل بر هم زدن نظم در کشورهای جهان شناخته می شود، کشوری که با در اختیار قرار گرفتن تکنولوژی نرم افزاری درصدد تبدیل سلطه استعماری فیزیکی خود به استعمار فکری و استثمار کشورهای منطقه تبدیل شده است.

وی ادامه داد: ایالت متحده آمریکا هم سابقه استعمارگری فیزیکی دارد هم اینکه در دهه های اخیر بالاخص در پایان قرن بیستم با استفاده از قدرت نرم افزاری که داشته سعی کرده شریان های مهم اقتصادی و سیاسی و فکری کشورهای مختلف را در دست بگیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: این رویه و روندی ایالت متحده، باعث شده که این کشور به عنوان محور شرارت و محور ظلم در جهان معاصر شناخته شود.

عباسی گفت: هر جا که ایالت متحده با اسم دموکراسی و حقوق بشر وارد شده است برای ملت های آن کشورها چیزی جز قتل، غارت، نا امنی، استعمار و عدم تثبیت نظام سیاسی را به ارمغان نیاورده است.

وی ادامه داد: امروز ایالت متحده در کشورهای مختلف در قلب اروپا نیروی نظامی مستقر دارد، امروز آمریکایی ها در ژاپن نیروی مستقر دارند و در کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بشر آمریکایی بر پایه غارتگری و استعمار بنا شده است

حقوق بشر آمریکایی بر پایه غارتگری و استعمار بنا شده است