مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 06:252021-06-29پزشكي

وزیر بهداشت با مداخله های غیر تخصصی پزشکان برخورد کند


دستیاران تخصصی رشته پوست، نسبت به عوارض پیامدهای مداخله افراد غیر متخصص در امور تخصصی پوست، مو و زیبایی مردم، هشدار دادند و خواستار شفاف سازی در وظایف جامعه پزشکی شدند.

- ، دستیاران تخصصی رشته پوست دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، با حضور در مقابل ساختمان نظام پزشکی نسبت به عوارض و پیامدهای مداخله افراد غیر متخصص در امور تخصصی پوست، مو و زیبایی مردم، معترض شدند.

بنا بر آنچه این دستیاران عنوان می کنند، ضعف قوانین موجود، باعث مداخله برخی افراد فاقد صلاحیت، دانش و تجربه تخصصی در امور درمانی و زیبایی پوست و مو شده که در نهایت موجب بروز عوارض غیرقابل جبران برای مراجعین خدمات زیبایی می شود.

این وضعیت علاوه بر در معرض خطر قرار گرفتن سلامت و امنیت مردم، موجب بی اعتمادی به جامعه پزشکی شده است.

دستیاران تخصصی رشته پوست، در نامه ای به سعید نمکی وزیر بهداشت، عنوان داشته اند که تبعات دخالت های بی حد و فراقانونی پزشکان عمومی در تشخیص و درمان بیماری های پوستی و انجام پروسیجرهای تشخیصی و درمانی مختص رشته تخصصی پوست در مطب های این افراد، نه تنها کم ارزش نمودن رشته تخصصی پوست را نشانه رفته بلکه صدمه جدی به سلامت جامعه و بیماران وارد کرده که دیگر سکوت متخصصین هیچ توجیهی ندارد و چه بسا خیانت به بیماران و آینده این رشته مهم و تأثیرگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت با مداخله های غیر تخصصی پزشکان برخورد کند

وزیر بهداشت با مداخله های غیر تخصصی پزشکان برخورد کند