مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 06:352021-06-29سياسي

برگزاری ویژه برنامه «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» در رشت


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: ویژه برنامه استانی هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» در رشت برگزار می شود.

- ، حجت الاسلام مجتبی اشجری پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: ایران الگوی حقوق بشر اسلامی را به عنوان یک الگوی جامع و کامل با هدف رفع تبعیض و نابرابری بین ظالمان و مظلومان به جهانیان معرفی می کند.

وی در ادامه به کارنامه سیاه حقوق بشری جهان غرب به ویژه آمریکای مستکبر و اسراییل جنایتکار اشاره کرد و گفت: استکبارستیزی و حمایت از حقوق مستضعفان جهان یکی از مهم ترین آرمان های انقلاب در دستور کار ایران اسلامی قرار گرفت و در سال های اخیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال افشای اهداف شوم و اغراض شیطانی ستمگران و ظالمان را برای چپاول منابع و ثروت های کشورهای جهان بوده است.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه استکبار جهانی، اقتدار انقلاب اسلامی ایران و نفوذ آن در دنیا را نمی پذیرد، تصریح کرد: تلاش آمریکا و صهیونیسم بین الملل برای توقف فراگیری و گسترش جهانی انقلاب اسلامی بی نتیجه مانده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به سیاهه جنایات استکبار جهانی و گروهک های تروریستی وابسته به آنان علیه ملت آزاده ایران در چهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ویژه برنامه «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» در رشت

برگزاری ویژه برنامه «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» در رشت