مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 06:552021-06-29اقتصادي

سامانه های سرمایشی ادارات پایتخت از راه دور قطع می شود


اجرای این طرح به صورت آزمایشی آغاز شده بود که با توجه به نتایج ارزنده به دست آمده، در سال جاری پیگیری استقرار کامل این طرح در دستور کار قرار گرفت.

- با اجرایی شدن طرح مدیریت بار سرمایشی در بستر فناوری اینترنت اشیا (IOT) سامانه های سرمایشی ادارات، دستگاه های اجرایی و مشترکان بزرگ پایتخت توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از راه دور رصد و در صورت نیاز قطع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا از وزارت نیرو، فیروزه رامش خواه معاون مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در این خصوص گفت: طی دو سال گذشته همزمان با آغاز فصل گرما و در راستای اجرای طرح های مدیریت بار شبکه برق شهری، اجرای این طرح به صورت آزمایشی آغاز شده بود که با توجه به نتایج ارزنده به دست آمده، در سال جاری پیگیری استقرار کامل این طرح در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این طرح با نصب سخت افزارهای مخصوص بر روی مدار فرمان چیلرهای تراکمی مشترکان بزرگ اداری و همچنین تعدادی از مشترکان بزرگ غیراداری تهران، با استفاده از سامانه نرم افزاری مدیریت بار موسوم به LMD سامانه های سرمایشی این مشترکان در شرایط بحرانی شبکه به صورت تحت وب و از راه دور توسط کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ قطع خواهد شد تا حداکثر صرفه جویی در ساعات اوج بار در پایتخت محقق شده و از قطع برق م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه های سرمایشی ادارات پایتخت از راه دور قطع می شود

سامانه های سرمایشی ادارات پایتخت از راه دور قطع می شود