مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 07:052021-06-29اقتصادي

بازار خرید و فروش «صرفه جویی در مصرف انرژی» در بورس تشکیل می شود


در جلسه شورای عالی انرژی به ریاست معاون اول رییس جمهور، آیین نامه اجرایی ایجاد بازار خرید و فروش گواهی بهینه سازی مصرف انرژی در بورس، به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، اسحاق جهانگیری در نشست شورای عالی انرژی که دوشنبه هفتم تیرماه به ریاست وی برگزار شد، با بیان اینکه کشور بزرگ و با موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی مثل ایران همواره در منطقه پرتلاطم خاورمیانه تأثیرگذار بوده است، افزود: کشور ما در این منطقه همیشه رقبای جدی داشته است، اما ایران همواره توانسته است با توجه به ظرفیت ها و امکانات کشور در معادلات منطقه ای تأثیرگذار باشد.

وی با تأکید بر اینکه قدرت نظامی یکی از عوامل بازدارنده در برابر فشارها و توطئه های دشمنان ملت ایران است، تصریح کرد: ایران توانسته است در دهه های گذشته همواره در این منطقه تأثیرگذار باشد و قدرت خود را در برابر کشورهای رقیب افزایش دهد، اما در عین حال نتوانسته ایم از ظرفیت ذاتی و موقعیت جغرافیایی ایران به خوبی استفاده کنیم.

معاون اول رییس جمهور گفت: جوانان تحصیل کرده و بااستعداد ایرانی یکی از فرصت های مهم کشور هستند که با اتکا به این جمعیت جوان باید چرخ های توسعه کشور را پیش از بسته شدن پنجره جمعیتی به حرکت درآورد، زیرا متأسفانه در 20 سال آینده جمعیت ایران به سالمندی نزدیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار خرید و فروش «صرفه جویی در مصرف انرژی» در بورس تشکیل می شود

بازار خرید و فروش «صرفه جویی در مصرف انرژی» در بورس تشکیل می شود