مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 07:052021-06-29اقتصادي

مجامع شرکت های تعاونی الکترونیکی می شود/ کاغذ از تعاونی ها حذف می شود


با امضای تفاهم نامه بین حوزه ثبت شرکت ها و معاونت تعاون از این پس مجامع شرکت های تعاونی و همچنین کارهای ثبت و تغییرات شرکت های تعاونی به صورت الکترونیکی برگزار و کاغذ از تعاونی ها حذف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز تفاهم نامه تکالیف مشترک حوزه ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و معاونت تعاون وزارت کار به امضای محمد جعفر کویری معاون امور تعاون وزارت کار و مهدی اقبال معاون امور اسناد سازمان ثبت در محل وزارت تعاون به امضاء رسید.

بر اساس این تفاهم نامه از این پس سامانه جامع بخش تعاون و سامانه الکترونیکی شرکت ثبت اسناد و املاک از شهریور مرتبط می شوند و تمامی فعالیت های ثبت و تغییرات شرکت های تعاونی، همچنین برگزاری مجامع شرکت های تعاونی به صورت الکترونیکی و آنلاین خواهد شد و نیازی به ارائه کاغذ و یا صورت جلسه و یا حضور افراد در این مجامع به صورت فیزیکی نخواهد بود.

در این مراسم محمد جعفر کویری با بیان اینکه فرایند اداری برای تعاونی ها قبلا زمان بر بود گفت: با رویکرد جدید قوه قضایی سرعت تحولات در این بخش مثبت بوده و سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون کشور در گام تکمیلی تر به سمت مجامع الکترونیکی تعاونی ها با هماهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک در بخش ثبت شرکت ها فعالیت می کند و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجامع شرکت های تعاونی الکترونیکی می شود/ کاغذ از تعاونی ها حذف می شود

مجامع شرکت های تعاونی الکترونیکی می شود/ کاغذ از تعاونی ها حذف می شود