مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 07:502021-06-29اقتصادي

چرا گردشگری سلامت در دنیای پساکرونا مهم است؟


باتوجه به انجام برنامه های واکسیناسیون در جهان و کاهش محدودیت ها، سلامتی هدف اصلی مسافرانی خواهد بود که به دنبال سبک زندگی شادتر و سالم تر هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی باتوجه به انجام برنامه های واکسیناسیون در جهان و کاهش محدودیت ها، سلامتی هدف اصلی مسافرانی خواهد بود که به دنبال سبک زندگی شادتر و سالم تر هستند.

به نقل از تراول دیلی، کارشناسان اظهار کردند: تقاضا برای گردشگری سلامت در پساکرونا افزایش خواهد یافت، زیرا مسافران بعد از یک سال (و یا حتی بیشتر) محدودیت سفر مشتاق هستند تا جسم و روح خود را تقویت و بر فرسودگی ناشی از این همه گیری غلبه کنند.

با توجه به کاهش سفرهای سلامتی، افراد بعد از پایان همه گیری تمایل به سفرهای سلامت در هر نوعی دارند که می تواند شامل تناسب اندام، سم زدایی و مدیریت استرس باشد.

محققان عنوان کردند: سلامت روحی و جسمی طی این بیماری همه گیر مورد توجه قرار گرفته است و باعث می شود که سفرهای سلامتی بیش از گذشته متقاضی داشته باشد.

بیماری کووید- 19 و محدودیت های آن باعث شد تا افراد درباره نحوه زندگی و سفر خود ارزیابی مجدد کنند.

در حال حاضر، ارتباط دوباره با طبیعت و اتخاذ رویکرد فعالانه تر نسبت به سلامتی جسمی و روحی، کانون اصلی توجه بسیاری از مسافران، به ویژه افرادی است که طی این بیماری در شهرهایی زندگی کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا گردشگری سلامت در دنیای پساکرونا مهم است؟

چرا گردشگری سلامت در دنیای پساکرونا مهم است؟