مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 08:002021-06-29سياسي

اداره صیانت از سلامت دانش آموزان راه اندازی شود


استاندار فارس پیشنهاد داد توسط آموزش و پرورش اداره صیانت از سلامت دانش آموزان راه اندازی شود تا با کمک مجلس دانش آموزی و دستگاه های اجرایی در حوزه جوانان و نوجوانان اعتیاد در این حوزه کاهش یابد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس پیشنهاد داد توسط آموزش و پرورش اداره صیانت از سلامت دانش آموزان راه اندازی شود تا با کمک مجلس دانش آموزی و دستگاه های اجرایی در حوزه جوانان و نوجوانان اعتیاد در این حوزه کاهش یابد.

عنایت الله رحیمی سه شنبه 8 تیرماه در نشست تخصصی یاریگری زندگی، دیپلماسی مواد مخدر، پیشگیری از اعتیاد که به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با موادمخدر در شیراز برگزار شد، گفت: در مبارزه با مواد مخدر باید سطوح فردی، خانوادگی و اجتماعی را در نظر گرفت، چرا که هر کدام آسیب های ویژه خود را دارند.

او در خصوص سطح فردی اعتیاد، افزود: مشکلات روانی، ضعف اراده و دیگر امور شخصیتی فردی منجر به ورود فرد به حیطه مواد مخدر می شود که البته ضعف اراده رفتن به سمت مواد مخدر را تشدید می کند.

استاندار فارس با اشاره به عللی که در سطح خانوادگی منجر به اعتیاد می شود، عنوان کرد: خانواده نخستین اجتماع محسوب می شود، جایی که در آن آزادی های بی حد و حصر و قیودات بی حد و حصر نسبت به فرزندان، رفاه و فقر بیش از حد، کمبود محبت و نبود گفت وگو و تعامل مناسب زمینه ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره صیانت از سلامت دانش آموزان راه اندازی شود

اداره صیانت از سلامت دانش آموزان راه اندازی شود