مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 08:102021-06-29سياسي

دفاتر بیمه سلامت در گلستان حذف شد


طرح جمع آوری دفاتر بیمه سلامت که از اردیبهشت ماه با جمع آوری دفاتر صندوق بیمه همگانی آغاز شده بود، در ماه خرداد و تیر با حذف سایر صندوق ها ادامه یافت.

- ، مهرداد کمانگری بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: طرح جمع آوری دفاتر بیمه سلامت که از اردیبهشت ماه با جمع آوری صندوق بیمه همگانی آغاز شده بود، در ماه خرداد و تیر با حذف سایر صندوق ها ادامه یافت.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان افزود: در اردیبهشت دفترچه صندوق بیمه همگانی و در خردادماه صندوق بیمه روستاییان حذف شد و از ابتدای تیرماه هم حذف دفترچه سه صندوق سایر اقشار، کارکنان دولت و غیره آغاز شده است.

وی گفت: بیمه شدگان برای دریافت خدمت می توانند با مراجعه به مراکز و موسسات درمانی و با ارائه کد ملی خدمت مورد نظر را دریافت کنند.

کمانگری از راه اندازی سامانه اطلاع از اعتبارات وضعیت بیمه سلامت هم خبرداد و بیان کرد: اگر سامانه و اینترنت به دلایلی قطع بود موسسات می توانند از این سامامه برای استعلام اعتبار دفترچه استفاده کنند.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان تأکید کرد: سازمان های بیمه گر از اول مهرماه به هیچ موسسه ای با اسناد کاغذی خدمات ارائه نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر بیمه سلامت در گلستان حذف شد

دفاتر بیمه سلامت در گلستان حذف شد