مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 08:152021-06-29سياسي

امر مبارزه با مواد مخدر به یک مبحث اجتماعی تبدیل شود


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان به بحث اجتماعی شدن امر مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: به منظور انجام اثرگذاری هرچه بیشتر اقدامات شورای مبارزه با مواد مخدر باید امر مبارزه با مواد مخدر به یک مبحث اجتماعی تبدیل شود که در این .

- ایسنا/کردستان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان به بحث اجتماعی شدن امر مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: به منظور انجام اثرگذاری هرچه بیشتر اقدامات شورای مبارزه با مواد مخدر باید امر مبارزه با مواد مخدر به یک مبحث اجتماعی تبدیل شود که در این زمینه نیز کارهای خوبی صورت گرفته است.

سردار علی آزادی، امروز، هشتم تیرماه در مراسم بزرگداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و فعالان امر مبارزه با مواد مخدر و سفیران پیشگیری اظهار کرد: شعار امسال مبارزه با مواد مخدر یاریگران زندگی، مشارکت اجتماعی، پیشگیری از اعتیاد بوده است و براین اساس باید با یاریگری یکدیگر با بلای خانمانسوز اعتیاد مبارزه کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه در شرایط کرونایی قرار داریم و امکان اجرای برنامه های فرهنگی در این زمینه به صورت حضوری وجود ندارد، لذا اقدامات شورای مبارزه با مواد مخدر در فضای مجازی گسترش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر مبارزه با مواد مخدر به یک مبحث اجتماعی تبدیل شود

امر مبارزه با مواد مخدر به یک مبحث اجتماعی تبدیل شود