مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 08:152021-06-29اقتصادي

خلوتی شعب تامین اجتماعی/ رفع کامل نقایص سرویس خدمات غیرحضوری تا پایان دولت


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اجرای طرح 3070 و غیرحضوری شدن 30 خدمت پر مراجعه گفت: شعب و کارگزاری ها نسبت به گذشته خلوت و مراجعه مردم بسیار کمتر شده است.

- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اجرای طرح 3070 و غیرحضوری شدن 30 خدمت پر مراجعه گفت: شعب و کارگزاری ها نسبت به گذشته خلوت و مراجعه مردم بسیار کمتر شده است.

کمااینکه پوشش ما در برخی سرویس ها مانند انعقاد قرارداد بیمه مشاغل آزاد و اختیاری، نسبت به گذشته، افزایش هم یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی سالاری در سلسله نشست های رویای تامین اجتماعی فراگیر که با موضوع تحول دیجیتال و حقوق شهروندی؛ اجرای طرح 3070 در سازمان تامین اجتماعی برگزار شد، در ابتدا با بیان اینکه در چند روز گذشته شاهد دو حادثه تلخ در کشور بودیم که هم به اصحاب رسانه در گذشت همکاران و دوستانشان و هم از دست رفتن تعدادی از سرباز معلمان را به جامعه فرهنگیان تسلیت عرض می کنم، با اشاره به طرح 3070 گفت: از یک سال گذشته برنامه ریزی ها را آغاز و از شش ماه گذشته اجرای طرح را آغاز کردیم و در اسفند ماه گذشته 30 سرویس خدمات غیرحضوری به بهره برداری رسید.

وی افزود: مباحث و نکاتی در این جلسه از سوی صاحبنظران و شرکای اجتماعی مطرح شد از جمله اینکه صرفا افزایش سرعت، کاهش هزینه خدمت، کاهش مراجعه و افزایش تنوع کفایت نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلوتی شعب تامین اجتماعی/ رفع کامل نقایص سرویس خدمات غیرحضوری تا پایان دولت

خلوتی شعب تامین اجتماعی/ رفع کامل نقایص سرویس خدمات غیرحضوری تا پایان دولت