مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 08:202021-06-29سياسي

تعیین زمان برای معرفی شهردار جدید تهران


منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران درباره زمان مشخص شدن شهردار جدید تهران توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نورنیوز، مهدی چمران؛ منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران ضمن تأکید مجدد بر اینکه هنوز گزینه یا گزینه ای برای شهردار تهران مدنظر منتخبین ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران نیست، اظهار کرد: قطعاً در زمان بندی مشخص و پس از استقرار شورای شهر تهران در دوره بعد شهردار تهران مشخص خواهد شد.

وی درباره فعالیت کمیسیون های شورای شهر تهران گفت: هم اکنون 6 کمیسیون در شورای شهر تهران فعال هستند که در ارتباط با کاهش و حتی افزایش آنها تصمیمی در جلسات منتخبین شورای شهر تهران اتخاذ نشده است.

چمران همچنین درباره روسای کمیسیونها تصریح کرد: در این بخش نیز هنوز ورود پیدا نکردیم و در واقع شرایط را به گونه ای فراهم کردیم تا منتخبین آشنایی بیشتری نسبت به کمیسیونها و موضوعات شهری داشته باشند.

منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که احتمال دارد که شهردار آینده تهران از مجموعه شهرداری انتخاب شود یا خیر گفت: این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد و در صورتی که فرد لایق و با اطلاعاتی کامل پیدا کنیم قطعا این اتفاق خواهد افتاد و در غیر این صورت از خارج از شهرداری تهران، فردی را برای پایتخت انتخاب خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین زمان برای معرفی شهردار جدید تهران

تعیین زمان برای معرفی شهردار جدید تهران