مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 08:302021-06-29اقتصادي

نرخ 6400 تومانی شیرخام موجب افزایش قیمت لبنیات می شود


عضو هیات مدیره انجمن صنایع فرآورده های لبنی با اشاره به بالا رفتن دستمزدها، افزایش قیمت مواد پتروشیمی و کرایه های حمل و نقل گفت: اگر قرار باشد قیمت شیرخام به حدود 6400 تومان برسد کف افزایش قیمت لبنیات 60 درصد خواهد بود و در برخی محصولات نیز این افزایش بیشتر خواهد شد.

- عضو هیات مدیره انجمن صنایع فرآورده های لبنی با اشاره به بالا رفتن دستمزدها، افزایش قیمت مواد پتروشیمی و کرایه های حمل و نقل گفت: اگر قرار باشد قیمت شیرخام به حدود 6400 تومان برسد کف افزایش قیمت لبنیات 60 درصد خواهد بود و در برخی محصولات نیز این افزایش بیشتر خواهد شد.

محمد فربد در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که برخی افراد معتقدند رسیدن قیمت شیرخام به 6400 تومان دلیلی بر افزایش 70 درصدی قیمت لبنیات نیست و این افزایش قیمت محصولات لبنی مبنایی ندارد، گفت: دستمزدها از ابتدای سال بیش از 40 درصد رشد داشته و قیمت مواد پتروشیمی مورد مصرف در بسته بندی محصول هم از آذرماه سال گذشته افزایش حداقل 70 درصدی داشته است.

از طرفی هزینه حمل و نقل کالا نیز بالا رفته است و اگر قرار باشد قیمت شیر هم بالا رود طبیعتا شاهد نتایج آن در محصول نهایی خواهیم بود.

ضمن اینکه به نقدینگی بیشتری نیاز خواهیم داشت و هزینه مالی هم رشد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ 6400 تومانی شیرخام موجب افزایش قیمت لبنیات می شود

نرخ 6400 تومانی شیرخام موجب افزایش قیمت لبنیات می شود