مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 08:352021-06-29حوادث

دستگیری 17 معتاد متجاهر در قزوین


جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از اجرای طرح پاک سازی نقاط آلوده به مواد مخدر با هدف مقابله با توزیع کنندگان و خرده فروشان در سطح شهرستان های تاکستان، - بویین زهرا، البرز و آوج خبر داد و گفت: در اجرای این طرح، 17 نفر معتاد متجاهر و خرده فروش دستگیر و مقدار و یک کیلو و 600 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار کرد: در راستای پاسخ به مطالبات مردمی و ادامه طرح های پاک سازی و ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز ازنظر وجود خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر به مدت یک هفته در سطح شهرستان های تاکستان، بویین زهرا، البرز و آوج اجرا شد.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، وی با اشاره به رضایت شهروندان از اجرای طرح های پاک سازی، افزود: در اجرای این طرح، 17 نفر معتاد متجاهر و خرده فروش دستگیر و مقدار و یک کیلو و 600 گرم انواع موادمخدر کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بابیان اینکه در این طرح یک خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شده است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی برای آرامش و امنیت شهروندان به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت برخورد می کند و از شهروندان نیز انتظار دارد که در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 17 معتاد متجاهر در قزوین

دستگیری 17 معتاد متجاهر در قزوین