مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 08:352021-06-29پزشكي

اجرای طرح شهید سلیمانی اقدامی جامعه محور در مهار کروناست/ انجام 3327 تست کرونا


مدیر گروه آموزش و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی اقدامی جامعه محور در راستای مشارکت اجتماعی در مهار کرونا است که آثار مثبتی در کنترل این ویروس داشته و دارد.

- حسن محمودی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اقداماتی که در قالب محور که از ابتدای آذر 99 شروع شده است با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین، هلال احمر، علوم پزشکی، نهادهای دولتی و غیردولتی و با استفاده از ظرفیت برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت که در آن سفیران سلامت خانوار و رابطین سلامت محله جذب و آموزش داده شده اند، برای کنترل و پیشگیری از شیوع کووید 19 گامی اساسی در مهار و کنترل این بیماری است.

محمودی اضافه کرد: در زمینه مهار کرونا بهترین و مؤثرترین راه، جلب مشارکت اجتماعی از طریق بهره گیری از کمک نیروهای بسیجی، داوطلب مردمی و سازماندهی محله محور مردم است.

وی افزود: هدف کلی از این طرح مدیریت و کنترل کووید 19 با استفاده از مشارکت های مردمی و همکاری های بین بخشی است که از اصول اولیه و اساسی مراقبت های اولیه بهداشتی محسوب می شود.

مدیر گروه آموزش و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه کرد: قطع زنجیره انتقال ویروس با افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی، کاهش میزان بستری در بیمارستان ها و کاهش میزان مرگ و میرها از دیگر اهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح شهید سلیمانی اقدامی جامعه محور در مهار کروناست/ انجام 3327 تست کرونا

اجرای طرح شهید سلیمانی اقدامی جامعه محور در مهار کروناست/ انجام 3327 تست کرونا