مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 08:352021-06-29سياسي

نوش آبادی: آمریکایی ها مشوق و حامی تروریسم هستند


رییس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت افشای حقوق بشر آمریکایی و تبیین حقوق بشر اسلامی در افکار عمومی و مجامع حقوقی داخلی و بین المللی گفت که آمریکایی ها مشوق و حامی تروریسم بوده و دستان جنایت کارشان به خون .

- رییس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت افشای حقوق بشر آمریکایی و تبیین حقوق بشر اسلامی در افکار عمومی و مجامع حقوقی داخلی و بین المللی گفت که آمریکایی ها مشوق و حامی تروریسم بوده و دستان جنایت کارشان به خون ده ها هزار نفر از مردم ایران و دنیا آلوده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین نوش آبادی با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: این هفته فرصت مناسبی است تا ضمن افشای اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا و جنایت های وقیحانه و هولناک رژیم ایالات متحده در سراسر جهان به ویژه نسبت به ملت ایران، موضوع حقوق بشر اسلامی توسط اندیشمندان و صاحب نظران به خوبی تبیین و پیگیری شود.

وی ادامه داد: هرگز جنایات علیه ملت ایران از خاطره تلخ مردم پاک نشده و به فراموشی سپرده نخواهد شد؛ از جمله آن ها ترور نافرجام مقام معظم رهبری در ششم تیر، انفجار ساختمان حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر و شهادت شهید مظلوم آیت الله بهشتی و 72 نفر از یاران انقلاب، بمباران شیمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوش آبادی: آمریکایی ها مشوق و حامی تروریسم هستند

نوش آبادی: آمریکایی ها مشوق و حامی تروریسم هستند